1403-01-27 18:16
126
0
89589
همدلی در جهش تولید قوت گرفت؛

عزم جزم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گرگان

فرماندار گرگان با بیان اینکه همدلی خوبی بین فرمانداری و مدیریت شهری گرگان وجود دارد، گفت: امسال باید کارهای بزرگ عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام را کامل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، اسماعیل نادری عصر امروز در آئین ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه با تقدیر از مدیریت شهری گفت: هرچند یکسال پرفراز و فرود را پشت سر گذاشته‌ایم اما اقدامات خوبی در محرومیت‌زدایی محلات صورت گرفت.

نادری افزود: مدیریت شهری دید همه‌جانبه داشت و در کنار پرداختن به مسائل سیاسی و جاری، امور عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را نیز دنبال کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتظارات مردم از ما زیاد است، خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم ما هر چه بیشتر برای مردم تلاش کنیم باز هم به اندازه حقی که آنها بر گردن ما دارند جوابگو نیست.

فرماندار گرگان تصریح کرد: بالغ بر ۹۸ درصد مصوبات شورای شهر که سال گذشته به کمیته انطباق فرمانداری ارسال شد مورد تایید قرار گرفت که نشان دهنده همدلی فرمانداری با شورا و شهرداری گرگان است.

نادری در پایان ضمن ابراز همراهی فرمانداری با مدیریت شهری گرگان گفت: امیدوارم امسال کارهای بزرگ عمرانی و پروژه‌های نیمه تمام را کامل کنیم و آثار خوبی برجای بگذاریم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.